کمپ گروه فرهنگی کوهنوردی کوه نوردی شهید تقی و مرتضی ورکش ایستگاه صلواتی سایت اطلاع رسانی سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار شهید عین الله قاسمی حاج عبدالله

صفحه اصلی ایستگاه صلواتی شهید ورکش شهیدان مرتضی و تقی ورکش درباره ما تماس با ما

__________   عناوین اصلی   __________

bullet صفحه اصلی ایستگاه صلواتی
bullet گزارش اجمالی از فعالیتهای ایستگاه صلواتی
bullet گزارش جامع از پذیرایی های ایستگاه صلواتی
bullet لیست خادمین شهدا و میزان فعالیتشان

___________  برچسب  ___________

گزارش اجمالی فعالیتهای ایستگاه صلواتی - سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام - آخرین اخبار کوهنوردی - گالری تصاویر برنامه ها - گزارش 15 خرداد - تقویم کوه نوردی - 25 اردیبهشت - عضویت در گروه - لاریجانی -  تصاویر کویر ورزنه - 17 رمضان - دوره های آموزشی - سایت های مرتبط - گزارش جامع فعالیت های ایستگاه صلواتی - شهیدان مرتضی و تقی ورکش - افطاری09124075789 - خیرات - تصاویر کویر مرنجاب - سالگرد شهدای خرمشهر -  مطالب آموزشی - سومین سالگرد شهادت - آسمانیها - گالری تصاویر کارآموزی سنگنوردی -

ایستگاه صلواتی شهید ورکش در روز جمعه 10 آبان 1387

نوع پذیرایی چای
تعداد پذیرایی 1000
ساعت شروع پذیرایی 6:00
ساعت پایان پذیرایی 13:00
مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختران
شرایط جوی ابری با بارش برف

istgah salavati ایستگاه صلواتی شهید ورکش

ردیف خادمین شهدا فعالیت مفید ساعت ورود به ایستگاه ساعت خروج از ایستگاه مبدا کوهپیمایی وضعیت ظاهری ارزیابی
1 مجید متینی 11 ساعت 3:30 جمعه 10 آبان 13:00 پارک جمشیدیه مناسب عالی
2 نادر بافنده 8 ساعت 3:30 جمعه 10 آبان 13:00 پارک جمشیدیه مناسب عالی
3 کیوان حسن 5 ساعت 3:30 جمعه 10 آبان 10:10 پارک جمشیدیه مناسب متوسط
4 محمد جواد ورکش 6 ساعت 3:30 جمعه 10 آبان 10:30 پارک جمشیدیه مناسب خوب
5 محمد امین ورکش 6 ساعت 3:30 جمعه 10 آبان 10:10 پارک جمشیدیه لباس گروه خوب

فعالیتهای جانبی انجام شده در روز پنجشنبه 9 آبان از 2000 بسیجی دختر به مناسبت روز ملی دختران با چای پذیرایی شدند.
نقاط ضعف
نقاط قوت خادمین شهدا با توجه به وضعیت جوی نا مناسب و برفی به سمت ایستگاه حرکت می کردند
مهمانان ویژه محسن تبریزی, جمال نصرالهی ,پایگاه امام حسن(ع) , حجت الاسلام حاج یوسف ربیعی
توضیحات

گزارشی از کوهپیمای و پذیرایی در این هفته

ساعت 1:00 دقیقه بامداد جمعه من (امین ورکش) به همراه چهار تن از دوستان و اعضای گروه وخادمین ایستگاه صلواتی به نام های: جواد ورکش مجید متینی کیوان حسن و نادر بافنده از پارک جمشیدیه به سمت تپه نور الشهدا راه افتادیم.
در ابتدای مسیر هوا بشدت سرد با بارش تگرگ همراه بود که تقریبا قابل انتظار نبود وسپس بارش برف شروع به باریدن کرد که مسیر کوه کاملا سفید شده بود.

شرایط جوی با توجه به این که کوه پیمایی را برای ما مشکل تر کرده بود ولی با هیجان و گرمایی که حاصل از اشتیاق دوستان برای رسیدن به تپه نور الشهدا و برپایی ایستگاه صلواتی بود برای ما دلنشین شده بود.

مسیر نسبت به روز های عادی خلوت و تقریبا متروک بود , ما به استگاه 3 رسیدیم ساعت تقریبا 2:45 در استگاه 3 یک اتفاق جالب افتاد و آن این بود که نزدیک به 15 سگ به طرف ما آمدند و جالب تر آنکه ابتدا ما آنهارا با گرگ اشتباه گرفته بودیم و با نزدیک تر شدن آنها فهمیدیم که آنها سگ می باشند البته واقعا سگ های بودند با هیکل های بزرگ در لحظاتی که ما از خطر آنها بر سر دو راهی بودیم آنها از کنار ما گذشتند و رفتند و ما نیز به سمت تپه نور الشهدا حرکت کردیم.
در ساعت 3:30 وارد ایستگاه صلواتی شدیم و پس از استراحت کوتاه ومختصر شروع به آماده کردن پذیرایی از مردم شدیم لازم به ذکر است که دست آقای مجید متینی نیز در انجام فعالیت جانبی در ایستگاه جراحتی کوچک برداشت , و ما در ساعت 6 آماده به پذیرایی از مردم شدیم و با چای دارچینی کوهنوردان را پذیرایی کردیم.

نحوه ارزیابی خادمین شهدا با توجه به فعالیت مفیدشان در ایستگاه محاسبه می گردد.

بسیار عالی عالی خیلی خوب خوب متوسط ضعیف
بیشتر از 13 ساعت 9 تا 13 ساعت 7 تا 9 ساعت 5 تا 7 ساعت 4 تا 5 ساعت کمتر از 4 ساعت

آرشیو گزارش های ایستگاه صلواتی شهید ورکش

کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به مجموعه فرهنگی ورزشی شهید ورکش می باشد.