کمپ گروه فرهنگی کوهنوردی کوه نوردی شهید تقی و مرتضی ورکش ایستگاه صلواتی سایت اطلاع رسانی سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار شهید عین الله قاسمی حاج عبدالله

صفحه اصلی ایستگاه صلواتی شهید ورکش شهیدان مرتضی و تقی ورکش درباره ما تماس با ما

__________   عناوین اصلی   __________

bullet صفحه اصلی ایستگاه صلواتی
bullet گزارش اجمالی از فعالیتهای ایستگاه صلواتی
bullet گزارش جامع از پذیرایی های ایستگاه صلواتی
bullet لیست خادمین شهدا و میزان فعالیتشان

___________  برچسب  ___________

گزارش اجمالی فعالیتهای ایستگاه صلواتی - سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام - آخرین اخبار کوهنوردی - گالری تصاویر برنامه ها - گزارش 15 خرداد - تقویم کوه نوردی - 25 اردیبهشت - عضویت در گروه - لاریجانی -  تصاویر کویر ورزنه - 17 رمضان - دوره های آموزشی - سایت های مرتبط - گزارش جامع فعالیت های ایستگاه صلواتی - شهیدان مرتضی و تقی ورکش - افطاری09124075789 - خیرات - تصاویر کویر مرنجاب - سالگرد شهدای خرمشهر -  مطالب آموزشی - سومین سالگرد شهادت - آسمانیها - گالری تصاویر کارآموزی سنگنوردی -

ایستگاه صلواتی شهید ورکش در روز جمعه 29 آذر 1387

نوع پذیرایی چای
تعداد پذیرایی 700
ساعت شروع پذیرایی 6:00
ساعت پایان پذیرایی 12:00
برنامه گروه در همین تاریخ غار بریه
مناسبت عید سعید غدیر خم
شرایط جوی بارش پراکنده برف

اردوگاه کلکچال - تپه نورالشهداء - ایستگاه صلواتی شهید ورکش - گروه کوهنوردی شهید ورکش - سجاد شاکری ، علی اصغر رضائی ، داوود شاکری

ردیف خادمین شهدا فعالیت مفید ساعت ورود به ایستگاه ساعت خروج از ایستگاه مبدا کوهپیمایی ارزیابی
1 نادر بافنده 12 ساعت 19:30 پنجشنبه 28 آذر 13:30 جمعه 29 آذر پیاده از آبک عالی
2 علی اصغر رضائی 12 ساعت 19:30 پنجشنبه 28 آذر 13:30 جمعه 29 آذر پیاده از آبک عالی
3 مهدی ورکش 12 ساعت 19:30 پنجشنبه 28 آذر 13:30 جمعه 29 آذر پیاده از آبک عالی
4 محمد علی ذاکری 4 ساعت 10:00 جمعه 29 آذر 13:30 جمعه 29 آذر پارک جمشیدیه متوسط

توضیحات :

ساعت 16:45 دقیقه پنجشنبه جلوی درب دژبانی بودیم . با اینکه ماشین دیفرانسیل جلو بود (پژو405) ولی به علت نداشتن زنجیر چرخ اجازه عبور از گیت را به ما ندادند . با اصرار ما ، تلفنی با مسئول شب اردوگاه فرهنگی کوهنوردی روح الله و آقای کرمی مسئول اردوگاه صحبت کردیم . نتیجه این مذاکره پارک کردن ماشین و پیاده رفتن بود .

پس از گذشت 30 دقیقه بارش برف آغاز شد و تا جمعه بعد از ظهر که بر می گشتشیم نیز ادامه داشت . در طول مسیر تا تپه نورالشهدا هیچ کوهنوردی نبود . هوا سرد بود ولی باد نمی آمد . مه بسیار غلیظی وجود داشت تا حدی که پروژکتور های تپه نورالشهدا که از فرودگاه امام خمینی دیده می شوند قابل رویت نبود . نهایتا ساعت 19:30 به تپه نورالشهدا رسیدیم.

فورا برق اتاق را وصل کرده و هیتری در اتاق روشن نمودیم . آب داخل فلاکس ها که از هفته پیش مانده بود ، کاملا یخ زده بود . پس از کمی استراحت و خواندن نماز مغرب و عشاء و صرف شام ، بنر های ایستگاه را نصب نمودیم و سماور ها را برای فردا پر کردیم .

دو نفر در اتاق در کنار حسین جوادی و احمد عین آبادی و سرباز های اردوگاه کلکچال و ایستگاه 3 خوابیدند و من هم در اتاق ایستگاه خوابیدم . سه تا زیرانداز زیرم پهن کردم . داخل دو کیسه خواب پر رفتم و یک پتو و یک زیرانداز هم روی خودم کشیدم . خواب بسیار خوب و دلچسبی داشتم.

جمعه صبح از ساعت 6 تا 8 حدودا 10 کوهنورد آمدند و به علت سرمای شدید منطقه بسیار خلوت بود . آقایان داوود و سجاد شاکری ساعت 9:30 صبح تشریف آوردند . آقای محمد علی ذاکری هم ساعت 10:00 رسیدند . کم کم جمعیت زیاد شد و برای برداشتن لیوان و قند از اتاق برج نور ، احمد عین آبادی را به زور ساعت 11 بیدار کردیم . کلید ها پیش محمد جواد ورکش بود و پایین جا مانده بود.

نهایتا با اذان ظهر مشغول جمع کردن ایستگاه شدیم و ساعت 13:30 به سمت پایین سرازیر شدیم.

نحوه ارزیابی خادمین شهدا با توجه به فعالیت مفیدشان در ایستگاه محاسبه می گردد.

بسیار عالی عالی خیلی خوب خوب متوسط ضعیف
بیشتر از 13 ساعت 9 تا 13 ساعت 7 تا 9 ساعت 5 تا 7 ساعت 4 تا 5 ساعت کمتر از 4 ساعت

آرشیو گزارش های ایستگاه صلواتی شهید ورکش

کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به مجموعه فرهنگی ورزشی شهید ورکش می باشد.