کمپ گروه فرهنگی کوهنوردی کوه نوردی شهید تقی و مرتضی ورکش ایستگاه صلواتی سایت اطلاع رسانی سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار شهید عین الله قاسمی حاج عبدالله

صفحه اصلی ایستگاه صلواتی شهید ورکش شهیدان مرتضی و تقی ورکش درباره ما تماس با ما

__________   عناوین اصلی   __________

bullet صفحه اصلی ایستگاه صلواتی
bullet گزارش اجمالی از فعالیتهای ایستگاه صلواتی
bullet گزارش جامع از پذیرایی های ایستگاه صلواتی
bullet لیست خادمین شهدا و میزان فعالیتشان

___________  برچسب  ___________

گزارش اجمالی فعالیتهای ایستگاه صلواتی - سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام - آخرین اخبار کوهنوردی - گالری تصاویر برنامه ها - گزارش 15 خرداد - تقویم کوه نوردی - 25 اردیبهشت - عضویت در گروه - لاریجانی -  تصاویر کویر ورزنه - 17 رمضان - دوره های آموزشی - سایت های مرتبط - گزارش جامع فعالیت های ایستگاه صلواتی - شهیدان مرتضی و تقی ورکش - افطاری09124075789 - خیرات - تصاویر کویر مرنجاب - سالگرد شهدای خرمشهر -  مطالب آموزشی - سومین سالگرد شهادت - آسمانیها - گالری تصاویر کارآموزی سنگنوردی -

ایستگاه صلواتی شهید ورکش در روز جمعه 4 اردیبهشت 1388

نوع پذیرایی چای دارچین
تعداد پذیرایی 900
ساعت شروع پذیرایی 7:00
ساعت پایان پذیرایی 12:00
شرایط جوی بارانی

ردیف خادمین شهدا فعالیت مفید ساعت ورود به ایستگاه ساعت خروج از ایستگاه مبدا کوهپیمایی ارزیابی
1 محمد جواد ورکش 9 ساعت 6:00 جمعه 4 اردیبهشت 16:00 جمعه 4 اردیبهشت  پارک جمشیدیه عالی
2 مجتبی ورکش 9 ساعت 6:00 جمعه 4 اردیبهشت 16:00 جمعه 4 اردیبهشت  پارک جمشیدیه عالی
3 سجاد خسروی 9 ساعت 6:00 جمعه 4 اردیبهشت 16:00 جمعه 4 اردیبهشت  پارک جمشیدیه عالی

توضیحات:

من، مجتبی ، کیوان و سجاد قرار بود بریم غار محمد علی و یکی دیگه از بچه ها قرار بود برن ایستگاه خانم ورکش هم قرار بود بره آهار به همراه دانشجویان تهران جنوب مجمد علی و کسی که قرار بود بره ایستگاه سرباز زدند

خدای باری تعالی شفایشان دهد لذا اینجانب به تکاپوی یافتن جایگزینی برای این دو برادر گرام افتادم لذا با آقا مهدی تماس گرفتم که مشخص شد به دلیل اینکه خانم ورکش برایشان کسالتی به وجود آمده بود ایشان از خود گذشتگی کرده و خود را ملذم دانستند به برنامه ی گلگشتی آهار بروند ، آقای بافنده هم که رفته بودند مشهد، به مرتضی زنگ زدم با لحنی چنان مظلومانه ندا کرد که نمی توانم بیایم که به خود اجازه ندادم حنی اندکی اصرار بورزم.

خوب الان حدودا ساعت12 نیمه شبه یعنی وارد روز جمعه گشته ایم و مهمان های ما در حال حاضر قصد ترک منزل کرده اند و من مامور شده ام یکی از مهمان ها را به بیتشان برسانم (واقع در تهرانسر).

دور دوم مذاکرات رو در ماشین با کسی که قرار بود بره با محمد علی آغاز کردیم بسته پیشنهادی ما مورد قبول ایشان واقع نگردید ، و عجز و لابه اینجانب اندک تاثیری بر ایشان نگذاشت این دور مذاکره 2 ساعتی به طول انجامید یعنی ساعت 2 نصف شب شده، و دیگر نمی توان دل به رجا رفتن شخص دیگری بست.

به افرادی که بالقرار الماضیه وعده کرده بودیم به غار خواهیم رفت پیامک زدیم که برنامه غار ملغی (Cancel)گردیده است باید بریم ایستگاه ، فلذا من سجاد و مجتبی تقریبا ساعت 3 به سمت پارک جمشیدیه حرکت کردیم

حدود ساعت 6 به تپه نورالشهدا رسیدیم پس از صرف نماز و مشارطه مع الله به نیت قرب الهی  شروع به آماده کردن چای کردیم لازم به ذکر است مجتبی از شدت قرب ،نوم به چشمانش مستولی گشت وگویی ایشان را به عالم دیگر رهنمون ساخته بود. ساعت نزدیک 9 بود که با تعجب فراوان از پیکر مجتبی تکان هایی هر چند کوچک مشاهده شد پس از گذشت دقایقی صداهایی به این تکان ها اضافه شد و باصدایی آرام ندایی برآوردند که سردشان گشته و امر نمودند که که یک لیوان چای به ایشان ارزانی بداریم که به اتفاق خدمتشان عرض کردیم:امرک مطاع للجمیع الخلایق فی الارض و السماوات(البته با کمی اغراق)پس از اینکه ایشان از رختخواب جدا شدند نوبت من بود که برای لحظاتی هر چنئ کوتاه پلک بر پلک گذاشتته و "حالت المنفور عند العرفا" را تجربه نموده باشد که بیشتر قدر بیداری را بدانم حال پس از ما این سجاد بود که آغوش به سمت کیسه خواب باز کرد و به خواب رفت. ساعت 12 که سجاد نیز به جمع بیداران پیوست و تا این لحظه 900 پذیرایی انجام شده بود لازم به ذکر است هوای آنروز کوه بسی نشاط انگیز و فرحبخش بود.

متوجه شدیم حالا نوبت سوییچ است که می خواد سر ما فیلم در بیاورد لحظه بسیار دردناکی بود و خود را جای ما بگذارید بعد یک روز سخت همچنین اتفاقی بیفتد و بفهمید سوییچ ماشین گم شده است و با هزار بد بختی پیداش کردیم.

در آخر به پایین رسیدیم هر جور  که شده بود.

هوا سرد بود.

نحوه ارزیابی خادمین شهدا با توجه به فعالیت مفیدشان در ایستگاه محاسبه می گردد.

بسیار عالی عالی خیلی خوب خوب متوسط ضعیف
بیشتر از 13 ساعت 9 تا 13 ساعت 7 تا 9 ساعت 5 تا 7 ساعت 4 تا 5 ساعت کمتر از 4 ساعت

آرشیو گزارش های ایستگاه صلواتی شهید ورکش

کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به مجموعه فرهنگی ورزشی شهید ورکش می باشد.