کمپ گروه فرهنگی کوهنوردی کوه نوردی شهید تقی و مرتضی ورکش ایستگاه صلواتی سایت اطلاع رسانی سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار شهید عین الله قاسمی حاج عبدالله

صفحه اصلی ایستگاه صلواتی شهید ورکش شهیدان مرتضی و تقی ورکش درباره ما تماس با ما

__________   عناوین اصلی   __________

bullet صفحه اصلی ایستگاه صلواتی
bullet گزارش اجمالی از فعالیتهای ایستگاه صلواتی
bullet گزارش جامع از پذیرایی های ایستگاه صلواتی
bullet لیست خادمین شهدا و میزان فعالیتشان

___________  برچسب  ___________

گزارش اجمالی فعالیتهای ایستگاه صلواتی - سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام - آخرین اخبار کوهنوردی - گالری تصاویر برنامه ها - گزارش 15 خرداد - تقویم کوه نوردی - 25 اردیبهشت - عضویت در گروه - لاریجانی -  تصاویر کویر ورزنه - 17 رمضان - دوره های آموزشی - سایت های مرتبط - گزارش جامع فعالیت های ایستگاه صلواتی - شهیدان مرتضی و تقی ورکش - افطاری09124075789 - خیرات - تصاویر کویر مرنجاب - سالگرد شهدای خرمشهر -  مطالب آموزشی - سومین سالگرد شهادت - آسمانیها - گالری تصاویر کارآموزی سنگنوردی -

ایستگاه صلواتی شهید ورکش در روز جمعه 11 اردیبهشت 1388

سالگرد شهادت  شهید مرتضی ورکش

نوع پذیرایی چای دارچین
تعداد پذیرایی 800
ساعت شروع پذیرایی 6:00
ساعت پایان پذیرایی 12:00
مناسبت سالگرد شهادت  شهید مرتضی ورکش
شرایط جوی بارانی

ردیف خادمین شهدا فعالیت مفید ساعت ورود به ایستگاه ساعت خروج از ایستگاه مبدا کوهپیمایی ارزیابی
1 کیوان حسن 11 ساعت 1:00 جمعه 11 اردیبهشت 13:00 جمعه 11 اردیبهشت  پارک جمشیدیه عالی
2 مرتضی نصیری 11 ساعت 1:00 جمعه 11 اردیبهشت 13:00 جمعه 11 اردیبهشت  پارک جمشیدیه عالی
3 محمدعلی ذاکری 11 ساعت 1:00 جمعه 11 اردیبهشت 13:00 جمعه 11 اردیبهشت  پارک جمشیدیه عالی

توضیحات:

با سلام یک هفته دیگر میرسد و باید چند نفر ایستگاه صلواتی را اداره کنند و اقایان امین و جواد ورکش به علت سالگرد عمویشان نتوانستند ما

را در این هفته همراهی کنند از همینجا به خانواده ورکش تسلیت میگویم

خلاصه خیلی سرتونو درد اوردم آقایان ذاکری و نصیری زوج خوب در ایستگاه آمادگی خود را برای این هفته اعلام کرده بودند و من هم

دقیقه 90 به آنان پیوستم (چون فوتبال 90 دقیقه است یادتون باشه) حالا من چه جوری به انها پیوستم ؟

از انجایی که اقای ذاکری و نصیری تهران را مثل کف دستشون بلدند من با اونها 20 متر بعد از پل گیشا در پمپ بنزین چمران قرار

گذاشتم و قرار شد که هر وقت که راه افتادند با من تماس بگیرن (با تلفن بدونه سیم ) .

من تو خونه نشسته بودم که ییییههههووو تلفن بدونه سیمم که واسه خودم نیست و خیلی خیلی گرونه زنگ زد و دیدم یه نفر اشتباه گرفته

بود .خلاصه بلاخره تلفن بدونه سیمم زنگ خورد و دیدم آقایان ذاکری و نصیری نبودند بلکه همونی بود که اشتباه گرفته بود

دوباره همونی که اشتباه گرفته بود زنگ زد و من که جواب دادم میخواستم قطع کنم ولی اشتباهی فکر کردم که همونی که اشتباه گرفته بود

و اشتباهی داشت اشتباه میشد و خوب شد که اشتباه نشد چون ممکن بود که اشتباهی یه چیزی بشه. وبعد گفتن که ما راه افتادیم .

ما هم راه افتادیم و به سمت محل قرار رفتم و نزدیک پل گیشا که بودم زاکری و نصیری تماس گرفتن و من گفتم زیر پل گیشا هستم

(لطفاً به این قسمت خوب توجه کنید ) آنها هم گفتند که ما الان میرسیم . چند دقیقه نگذشته بود که تلفن بدون سیم زنگ خورد اشتباه نبود و

آقای نصیری بود و گفت که ما پل را رد کردیم و مقداری بییا بالاتر من گفتم چشم و آقای زاکری گفت که حدود 50 متر پیاده بیای رسیدی

من چند بار این سوال رو پرسیدم تعدادش یادم نیست چون زیاده که پل گیشا رو رد کردید یا خیر و جواب بله بود . خلاصه دیگه اون یارو

اشتباه نگرفت . خب من راه افتادم از کنار بزرگراه چمران که سند اون مال منه با سمت بالا حرکت کردم حدود 20 دقیقه ای راه رفتم و

چون کوله پشتی و لباس کوه به تن داشتم هر کس که با ماشین از کنارم رد میشد (ببخشید) میگفت این دیوانه رو نگاه کن میخواد از اینجا

تا قله کوه پیاده بره .

خلاصه من که داشتم به نمایشگاه بین المللی تهران میرسیدم دوباره آقایان زاکری و نصیری تماس گرفتن و بعد از راهنمایی بسیار متوجه

شدن که پایین تر از پل گیشا هستند . خلاصه به هم رسیدیم وسوار شدیم و به راه افتادیم .

در ساعت 9:00 به وقت ایران و 00:2 به وقت توکیو به پارک جمشیدیه رسیدیم ماشین را پارک کردیم و به راه افتادیم .

در مسیر به دلیل باران بسیار شدیدی که ظهر و عصر در انجا آمده بود در بعضی جاها مسیر کامل تغیر کرده بود و آب تمام خاک

و گل و لای بالا دست را با خود وارد مسیر کرده تود .

و چون وقت داشتیم مقداری اهسته حرکت کردیم و در ساعت 12:30 حدوده 1:00 به بالا رسیدیم وباران کمی هم بود.

و اقای احسان دشتیان که عصر شروع به بالا امدن کرده بود کامل خیس آب شده بود .

فردا حدود ساعت 6:00 صبح با کمک اقا احسان چای به کوهنوردان داده شد .

محیط بیرون ایسگاه را از هرگونه اشغال پاکسازی کردیم و فضا به مقدار زیادی باز تر شد جارو هم کشیدیم .

و بعد از اذان به سمت پایین راه افتادیم و چون تلفن بدون سیم من شارژ نداش و خاموش بود دیگه کسی اشتباه نگرفت .

وقتی به پایین رسیدیم از دور ماشین آقای نصیری رو دیدیم که سر جاشه و خوشحال شدیم ولی وقتی مقداری جلوتر رفتیم دیدیم که

بببببببلللللللههههه یه نفر زده به گلگیر جلو سمت چپ راننده که آقای نصیری باشه و رنگش هم ریخته بود خلاصه سرتونو و مغز خودم

رو درد نیارم یه 15 دقیقه ای هممون تو کما بودیم چون فوتبال 90 دقیقه است یاداوری بود . وقتی سوار ماشین شدیم یییییههههووووووووو

دیدیم یه پلیس راهنمایی از راه رسید حالا از کدوم راه از این راه از راه بالا و شماره اونی که زده بون به ماشین رو داد و وقتی بهش زنگ

زدیم متوجه شدیم طرف راننده اتوبوس بوده میخواسته که دور بزنه و من پیش خودم گفتم که قطار نمیتونه اینجا دور بزنه این چه جوری

میخواست اینجا دور بزنه !!!!!!! (حالا اگر کسی صافکار نقاشی که مجانی کار میکنه میشناسه به ما بگه ). پایان

هوا سرد بود

نویسنده : کیوان حسنی و گابریل گارسیا مارکز

هوا خوب بود.

نحوه ارزیابی خادمین شهدا با توجه به فعالیت مفیدشان در ایستگاه محاسبه می گردد.

بسیار عالی عالی خیلی خوب خوب متوسط ضعیف
بیشتر از 13 ساعت 9 تا 13 ساعت 7 تا 9 ساعت 5 تا 7 ساعت 4 تا 5 ساعت کمتر از 4 ساعت

آرشیو گزارش های ایستگاه صلواتی شهید ورکش

کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به مجموعه فرهنگی ورزشی شهید ورکش می باشد.