کمپ گروه فرهنگی کوهنوردی کوه نوردی شهید تقی و مرتضی ورکش ایستگاه صلواتی سایت اطلاع رسانی سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار شهید عین الله قاسمی حاج عبدالله

صفحه اصلی ایستگاه صلواتی شهید ورکش شهیدان مرتضی و تقی ورکش درباره ما تماس با ما

__________   عناوین اصلی   __________

bullet صفحه اصلی ایستگاه صلواتی
bullet گزارش اجمالی از فعالیتهای ایستگاه صلواتی
bullet گزارش جامع از پذیرایی های ایستگاه صلواتی
bullet لیست خادمین شهدا و میزان فعالیتشان

___________  برچسب  ___________

گزارش اجمالی فعالیتهای ایستگاه صلواتی - سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام - آخرین اخبار کوهنوردی - گالری تصاویر برنامه ها - گزارش 15 خرداد - تقویم کوه نوردی - 25 اردیبهشت - عضویت در گروه - لاریجانی -  تصاویر کویر ورزنه - 17 رمضان - دوره های آموزشی - سایت های مرتبط - گزارش جامع فعالیت های ایستگاه صلواتی - شهیدان مرتضی و تقی ورکش - افطاری09124075789 - خیرات - تصاویر کویر مرنجاب - سالگرد شهدای خرمشهر -  مطالب آموزشی - سومین سالگرد شهادت - آسمانیها - گالری تصاویر کارآموزی سنگنوردی -

ایستگاه صلواتی شهید ورکش در روز جمعه 17 مهر 1388

ابر مردهای گروه طلوع (بسیج دانشجویی دانشکده مکانیک دانشگاه امیرکبیر)

نوع پذیرایی چای
تعداد پذیرایی 500
ساعت شروع پذیرایی 5:30
ساعت پایان پذیرایی 12:40
شرایط جوی ابری
مهمانان ویژه دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، بسیج دانشجویی علم و صنعت، ابر مردهای گروه طلوع (بسیج دانشجویی دانشکده مکانیک دانشگاه امیرکبیر)

ردیف خادمین شهدا فعالیت مفید ساعت ورود به ایستگاه ساعت خروج از ایستگاه مبدا کوهپیمایی ارزیابی
1 محمد جواد ورکش 17 ساعت 1:00 بامداد جمعه 17 مهر 16:45 جمعه 17 مهر پارک جمشیدیه بسیار عالی
2 علی شاه مردان   9:00 جمعه 17 مهر   پارک جمشیدیه

توضیحات:

حرکت گروه ساعت 22:30 از جلوی درب خوابگاه شهید نجات اللهی بود حدودای 23:15 پارک جمشیدیه بودیم که مسیر کوه از اینجا شروع می شد همانطور که احتمالاً می دانید جو گروه ها در دانشکده جوی بسیار با نشاط و پر طراوت است ولی با کوهنوردی این نشاط دوچندان شده بود و بچه ها از کنار هم بودن واقعاً لذت می برند حرکت ما نه خیلی سریع بود و نه خیلی کند و در کل مسیر بچه ها می گفتن و می خندیدن.

حدود ساعت 23:40 رسیدیم ایستگاه 1. بعد از زمزمه دعای فرج و استراحتی کوتاه دوباره راه افتادیم حدودای 23:55 به ایستگاه 2 رسیدیم ولی این بار نموندیم و به حرکتمون ادامه دادیم و تقریباً 00:20 بامداد به ایستگاه 3 رسیدیم و پس از صرف کردن خرما و استراحتی چند دقیقه ای راهی تپه شدیم یک سری از بچه ها که شور و شوق بیشتری داشتند و جوون تر بودند سریع تر از گروه حرکت می کردند (البته این فرد نهایتاً سرش به سنگ خورد و سزای این بی تجربگی اش رو دید و گم شد . نگران نشید بعدش پیداش کردیم) .

حدودای ساعت 1:00 بامداد رسیدیم تپه . بچه ها (بجز جواد و سعید که رفتن زحمت درست کردن چایی رو بکشن.واقعاً دستشون درد نکنه.) اول رفتن و با شهدا تجدید میثاق کردن و پس از قرائت فاتحه یکی از بچه ها یکی از اشعار خودشو خوند شعری بسیار زیبا. بعدش رفتیم تو اتاق جوادینا (ایستگاه صلولتی شهیدان ورکش). شاید باورتون نشه ولی باید باور کنین یعنی مجبورین باور کنین آخه کجای دنیا تو یه اتاق 9 متری 14 نفر آدم بالغ جا میشن و این نشان دهنده صمیمیت بچه ها بود چه صمیمیتی! واقعاً به بچه ها خوش گذشت خلاصه اینکه اتاق با برکتی بود (بازم میگم واقعاً دست جواد درد نکنه و خدا اجرش بده) تو اتاق بیسکویت ساقه طلایی با چایی و خرما خوردیم . بعدش بعضی از بچه ها گفتن خسته ان و می خوان بخوابند ما رفتیم بیرون داشتیم بحث می کردیم ولی این قدر هوا سرد بود که دووم نیووردیم برگشتیم که بریم تو دیدیم نامردا درو بستن و خوابیدن و ما مجبور شدیم برای اینکه یخ نزنیم بریم تا پناهگاه و برگردیم اذون بهونه خوبی بود که بریم و بیدارشون کنیم بازم شاید باورتون نشه ولی نامردا 10 نفری تو اون اتاق 9 متری خودشونو جا کرده بودن.

بالا خره ما ساعت 4:30 خودمونو تو اتاق جا کردیم ملتی رو هم به بهونه نماز اول وقت زابرا کردیم. بعد از اینکه بچه ها نماز سرشار از عرفانشونو میل کردند نوبت خوندن دعای شیرین سفره بود(اللهم الرزقنا رزقا حلالا طیبا واسعا و ز...)جاتون خالی صبحانه شامل میشد از نان سنگک.خامه شکلاتی.خامه عسل.ساقه طلایی و چای داغ. بعد از گذشت یک ساعت از خوردن بچه ها خسته شدن و شروع کردن به آماده شدن برای برگشت(به غیر از جواد که موند تا ایستگاه صلواتی رو بچرخونه)

جواد(تا قبل اینجارو مهدی سلطانی نوشته بود):

ساعت 9 بود که علی شاهمردان وارد ایستگاه شد و تا ساعت 9 کمک من بود که همین جا از ایشان تشکر لازم را میدارم البته سرهنگ مظلومی (فرمانده پناهگاه کلکچال هم سری به ما زد و گزارشات متقابل رد و بدل شد)

ساعت 12:40 پذیرایی به پایان رسید و بعد از تمیز کردن اتاق برگشتم پایین(ساعت16:45)

مهمانان ویژه:

دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف

بسیج دانشجویی علم و صنعت

و ابر مردهای گروه طلوع(بسیج دانشجویی دانشکده مکانیک دانشگاه امیرکبیر)

نحوه ارزیابی خادمین شهدا با توجه به فعالیت مفیدشان در ایستگاه محاسبه می گردد.

بسیار عالی عالی خیلی خوب خوب متوسط ضعیف
بیشتر از 13 ساعت 9 تا 13 ساعت 7 تا 9 ساعت 5 تا 7 ساعت 4 تا 5 ساعت کمتر از 4 ساعت

آرشیو گزارش های ایستگاه صلواتی شهید ورکش

ارسال نظرات

کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به مجموعه فرهنگی ورزشی شهید ورکش می باشد.